oylesinebiri__ uykusuzanne__ benimki uyudu sonunda 🤣🤣 kocam olsaydı ona kitlerdim ama yok 😭 ışığı kapat ışıkların pilli bitti de uyusunlar yok mu şantel önü indir 🤣
oylesinebiri__ uykusuzanne__ benim kardeşlerin gibi ya 🤣 elektrik şantelini indirince de karanlıkta oynuyorlardı bunlar fena fena 🤣🤣
oylesinebiri__ uykusuzanne__ öyleler yinede tatlılar ya seviyorum çocukları 🤣 iyi uykular onlara inşallah güzelce uyurlar sabaha kadar bunada şükür 😂