barlas53 Kızlar oglum ne güzel söylüyordu gidiyordu şimdi yine şu 3 gündür söylememeye başladı başına gelen varmı hep yapıyo altına yaptıjtan sonra gelip ey çiş diyo
Botan barlas53 başıma gelmedi ama tekrar alışana kadar sen düzenli götür anlat sürekli . Üzerini hemen değiştirme o ıslaklıktan rahatsız olsun
barlas53 Botan evet o ıslaklıktan rahatsız oluyo ama bende korkuyorum hasta olur götürüyorum yada aglıyo hep gösterip sürekli götürüyorum aslında ama bazen kaçırıyo şimdiden hadi çabuk koş koş dedim yoldan bagırıyo banaa eee çiş gitti diye😀😀