Kızlar şu sıralar süt sağmayla ilgili postlara veya gönderilere çok denk geliyorum. Sadece emzirmek süt artırımı için yeterli değil mi? Ekstra sağım yapmak daha da artırmasına mı sebep olur? Yani emzirdikten sonra sağım yapmamız mı gerekli . Ben ortalama 1-2 saatte bir emziriyorum sağ sol göğüs olarak bu arada soldan emerken mochi takıyorum akan süt 40-50 cc çıkıyor. İlk başlarda takmadığıma üzülüyorum boşuna akıyormuş diğer göğsümden gelen süt .