Elinizi sağ kaburganızın altındaki boşluğun 3 parmak altına koyun direk orası sızı şeklinde ağrıyor bastırınca şiddetleniyor gibi ağrı sanki ve çok afedersiniz idrarımı yaparkende acıyor ıkınıyormuş gibi yapınca direk acı ve ağrı hissediyorum orada son 1-2 gündür neden olur sizce?
Pztesi doktora gidicem ama gitmeden başına gelmiş, yaşamış olan var mı diye sormak, danışmak istedim.