Merhaba kizlar oğlum 9 aylık..ben oglmn bir buçuk yaşında olunca işe baslayacam devlette çalışıyorum şuanda ücretsiz izin aldım..ancak ev aldık 2 ay önce ve kredi cektik bir de kızım var 6 yaşında..maddi olarak sıkıştım idare eidykruz ama çocuklarla zor bebeğim pev rahatkizgu var ayakkabı falan masraf çok ..ben işe başlamayı düşünüyorum bir buçuk yaşında olunca sizce bakicimi iyi kreş mi…bakıcı bulmakda zorluk yasiyoruzz tanıdıkk yok…bir buçuk yaş küçük mu kreşe .offf off ..