Kızlar ıkı aylık anneyim doğumdan ıkı hafta sonra sol göğsümde tıkanma olmuştu şişlik vardı zar zor geçti şimdi yine topcuk geldi sabah elime ve kızarmış yine . İlk tıkanmadan sonra o göğsüm diğerine göre küçük kalmıştı bir de . En hızlı nasıl geçer bu az süt geldiği için o memeden bebek emmek istemiyor ne işe yarar ?