Bir şey sormak istiyorum dünden beri çok üzgünüm.
Dün dişim için anestezi aldım doktor ilk sütünü sağ çöpe at sobra emzir dedi bende 2 saat sonra sağdım
İki göğsümde sadece 90-100 cc bi süt çıktı hiç sütüm yokmuş iyice azalmış neden böyle oldu ki aslında her şey normaldi baya üzüldüm bebeğimde açlık belirtisi yok gayet neşeli 8 aylık ek gıda da alıyor zaten 3 öğün ama 2 yaşına kadar böyle devam eder mi sütüm gider mi bilmiyorum