3 yaşında bir kızım var ve 1 aylık bebeğim. Çok zor olacağı kesin, eş desteği çok önemli.. şuanlık tek bakmıyorum 1,5 ay falan daha da destekçim çok olacak. Eşimle yalnız kalınca ne yaparız bilemiyorum ama beraber oyun oynayıp, tam bir kardeş olacakları günleri iple çekiyorum 🥹🥰