Kızlar 36 günlük bebeğim var sezeryandan ve aşırı stresten sütüm gitti sağıyorum 2,3 damla geliyor ve her öğün mama vermek zorundayım hipp kullanıyorum ilk günlerde çok iyiydi ama şu an ciddi gaz ve kabızlık sorunu yaşıyoruz aptamili de denedik hiç iyi gelmedi deneyimli annelerden tavsiye istiyorum gerçekten sancıdan uyuyamıyor yavrum