8 kutu bitirmiş olabilirim kendimde sağlıkcıyım ekstra hemşire kuzenim ve doktorumuz bol bol sıkıp bir hafta kullanmamı istemişti sonrasında gerek bile kalmadı üstelik ben ağrısı sancısı olmasın diye tremessin ve uyuşturucu krem almıştım ek onuda kullandım bence kullanın hiç bi zararı olmaz