dgltkn Kızlar bebeğim sürekli ağlıyor eli ağzında krize giriyor elini emmek için sinirleniyor falan yaşayan varmı geçici bir süreç mi atak falan mı bugün dışarı çıktım rezil oldum hemen eve dondum
nesizade05 dgltkn 5. Aya girdik elini ağzına götürmüyor artık ne bulduysa kapıp ağzına götürüyor beğenmiyor ağlıyor sinirli huysuz bir bebek bende geçer diye umut ediyorum ama 🥴
baltanemm 12 hafta atagi var bizde 3 ayligiz surekli eli agizda tukurukle oynuyor boguluyor kucaga gelmek icin agliyor
yavrukusss Bu ayda atak normal canım bende oğlum da yaşadım memeyi bırakmıştı çok üzülmüştüm Allah yardımcın olsun