gg3848 Kızlar bebeğim 8 aylık ba de ebu ege gibi heceler çıkarıyor bir de anne diyor ama bababa dedede mamama diye tekrarlamıyor doktor daha zamanı var dedi ama merak ediyorum artık daha çok konuşsun istiyorum 🙈 sizlerin ne zaman başladı
metemom_ gg3848 8 aylıkken başladı baba ve ablayı söylüyor ama doktorun dediği gibi daha zamanı olabilir 😊
AslanKadini_ gg3848 8 aylıkken nadiren derdi sonra bıraktı 11 aylık olunca tekrar başladı öyle devm ediyor .. ben emeklemek yürümek konuşmak hiçbirinde oğluma yuklenmedim beklemedim akisinda sırasıyla kendisi yapıyor hamdolsun.. ben çevrem resmen çocuk büyük insan gibi davransın derdinde sjsjsjs
gg3848 metemom_ babu diyor😂 anneyi hatta bayağı belirgin söylüyor ama ben daha çok bir şeyler söylesin diye heves ediyorum acelem ondan galiba ilk olunca böyle oluyor 🙈
gg3848 AslanKadini_ hahaha maşallah yok çok şükür her şey yolunda bizim de aslında benimki biraz heves sanırım ilk çocuğum daha çok konuşsun daha çok sesini duyayım istiyorum 🙈 sağlıkla zamanında her şeyi yaparlar inşallah 🥰
gg3848 oylesinebiri__ haha bizimki de alkış yapıyor arada gel gel yapıyor sanki bugün bay bay yaptı ama emin değilim tekrarlaması lazım😂
cansu2600 gg3848 6.5 aylık ortalığı ayağa kaldırıyor mamama mememe bababa bilebile anniieeee falan böyle telafuz edemediğim şeyler daha söylüyor. Ama her çocuğun farklı yani herşeyin zamanı var o zaman geçmeden çok kafaya takmamak lazım diye düşünüyorum
gg3848 cansu2600 yok canım kafama takmıyorum bir şeyler söylüyor böh yapıyor taklit ediyor doktor da illa bababa demese de olur bir sürü şey yapıyor dedi de ben işte daha çok konuşsun evde hep onun sesi olsun istiyorum 🙈
gg3848 aydint oyy maşallah benimki babu diyor eşimde dalga geçiyor bu kız nereli diye😄 anneyi güzel söylüyor bakalım yakında daha çok şey söyler inşallah 🥰
miniminisevgilimm gg3848 maşallah sizinki de hareket olarak baya aktifmiş bizimki ne alkış ne bay bay ne gel gel hiçbirini yapmıyor gerçekten her bebek kendine özel ☺️
cansu2600 gg3848 Maşallah 🧿 evet ya sesleri yarım yamalak bişey yapmaya çalışmaları falan heyecan verici gerçekten insanı mutlu ediyor. Gün içinde defalarca sinir krizine sokup çıkartıyor ama bı gülüşleri dünyaya bedel🥰