melek2742 Arkadaşlar günüme lotuslu cheesecake yapacağım ilk defa internette bakıyorum labne oranlarıda farklı hepsinde acaba yaptığınız tarif var mı verecek olan var mı acaba?
KLORAK melek2742 nefisyemektarifleri.com da Limonlu cheescake tarifinde ki kremayı yapıyorum hep Alt taban ve üzeri için de frambuazlıyı yapıyorum 20-30 kere yapmışımdır en iyisi bu şekilde oluyor
aysgll1 melek2742 Cheesecake yaparken sürekli buradaki tarifi uyguluyorum mükemmel oluyor sadece labneyi 400 gr koyuyorum
gulsozel melek2742 benim de YouTubedan kaptanın çilekli cheesecake i gibi bir ismi olan tarif var. Oradaki tarifi yapıyorum en az 10 15 kere yaptım tam tutuyor tarif. Sadece çilek değil başka meyvelerle de denedim oldu