huma216_ elisa11 ben verdim canım halada vermeye devam ediyorum 4 bucuk aylığız doktorda vermemi istedi daha çok böbreğinde kum gördüğü için kum olmasaydi yine verirdim ve veriyordum
One-life elisa11 hem mama hem anne sütü aldı bende vermedim ama doktorlar bile ikiye bölünüyo bu konuda . En doğrusunu anne bilir. Bulunduğunuz yer sıcaksa bi çay kaşığı olabilir içiniz rahat etmiyosa
durubebek_ elisa11 suya gerek yok ki ek gıda alınca verilir zaten mama su ile yapılıyor ondan alıyor anne sütünün de içeriğin çoğu sudan oluşuyor