busra_orhn canım ben cocuk hastanesinde proftan aldığım bilgiyi aktarayım sana hatta notları kendisi eliyle yazdı. :
Yoğurt 3 gün ,tuzsuz kestirme peynir 3gün ( kendim yaptım tarifini doktor verdi), sonra yumurta sarısının çeyreği 3 gün sonra yarısı 3gün sonra tamamı şeklinde. Tabi mesela yoğurttan peynire geçerken yoğurt vermeye devam edeceğiz aynı anda. Sonra yoğurt peynir çeyrek yumurta yani yenisi eklenerek gidiyor. Bunlardan sonra sebzeler… meyveyi özellikle hemen tatmasın dedi sebebi ise şekerin dilde tat duyusunu arttırması ve bebeğin şeker tadı alında sebze yemek istememe ihtimalinin olması. Bu yüzden sebzeleri de denedikten sonra yasak olmayan meyvelere geçiş yapacağız. Bu sekilde yazdı ve anlattı. Umarım faydalı olmuştur:))