yeniannee5 Güzel çay yapan bir çaycı arıyorum kızlar. Arçelik vardı çok memnundum 3 yıldır. Altından su akıtmaya başladı. Yine Arçelik mi alsam veya önerisi olan varsa onları da değerlendirmek istiyorum☘️
starwomen yeniannee5 Bende arçelik kullanıyorum memnunum. Eşimin çay kolik halası da bunun çayını çok beğeniyorum diyo 😀
myavocado yeniannee5 benim ki Arnica demli yazıyor üstünde. mor renk. Evlendiğimde ev hediyesi gelmişti 5 senedir kullanıyorum, çok memnunum 🌿