mavimiram benim bebeğim de 9 aylık şuan. Başından beri hep huzursuz mutsuzdu. Her gören Allah yardımcın olsun diyodu. Herkes kendi annem bile aynı şekilde bu nasıl çocuk biz böyle bebek görmedik diyordu şaka yollu 😅 başlarda bence çoğu huzursuzluğu gaz ve sindirim sıkıntıları sebebiyleydi. 7.5 ay civarında tırmanmaya ayağa kalkmaya başladı. Son 1.5 aydır da işte emekliyor, sıralıyor, istediği yere gidebiliyor. Bir de ayakta daha kolay gaz çıkarıyor ve kakasını yapıyor. Bence özgürlüğüne kavuşması rahatlattı onu 😂 yani tabii hala ayağıma paçama yapışıp ağladığı veya huzursuz zamanları oluyor ama en azından daha özgür ve mutlu, eskisi kadar huzursuz değil