cananmirs Kızlar 6 günlük lohusayım tansiyonum bugün sürekli 14/10 13/10 şeklinde çıkıyo normal mi yeni doğum yapmış birinde doktorum haftaya dahiliye randevu al dedi
Ymomm cananmirs soğuk su içecek içiyormusunuz annem ve hemşire hep içme yaramaz dediler tetikliyor olabilir tabi ki doktora da görünün Yanlış bilgi vermek istemem alakası olmayadabilit
cananmirs nkygsz hayır yaşamadım sadece doğumun son haftası bi kere yükseldi peki yükseldiğinde ne yapıyodun
nkygsz cananmirs limon içiyodum ama zaten bii iki kere oldu devamı gelmedi seninde geçer korkma canım ama korkarsanda bi doktora git tahlil yaparlar. Ama doğumdan sonra normal demişti benim doktorum
Selin3434 cananmirs benimde aynısı oldu hatta 17 18 lere kadar çıkıyordu dahiliye tansiyon ilacı verdi , kadın doğuma da gidebilirsin bi 20 25 gün sonra düzeldi .