bebeklianneninblogu Kızlar bebeğim 10 aylık oldu hala yemiyor. Sütüm çok az mama içiyor sadece blw vs de yaptım aynı önerileriniz var mıdır ne yapabiliriz.
Dogabala Benim de 8,5 aylık yemiyor hiçbişey normalde yiyordu son 2 haftadır atıyor diliyle size kimse cevap yazmamış muhtemelen bana yazmicaklar