Umutkusu Benım bebeğimde 84 günlüktü zatüreden hastaneye yattık tam yılbaşı gecesiydi 31 aralık, daha önce 2 kere daha grip oldu bi doğar doğmaz eşimden geçti sureklı tepesınde oldugu ıcın laf anlamadıgı için grıp oldugunu kabullenmediği için anca 20,25 günde atlatabıldı 10,15 tam duzeldı toparlıodu bıdaha getırdı eşim 2. Kez el kadar cocuk ya hıc vıcdan yok bıdaha bulastırdı yıne aynı sekılde sürdü tam toparlıodu 3. Kez yaptı bu sefer de dıerlerı gbı atlatır dedım ama malesf bu cok farklıydı hapsurdugunda gözlerınden yaslar gelıodu anlam veremedım yazık yavrum sureklı kusuodu aglıodu ben reflusu sandım ama cok fazlaydı pimpiriklenmiyim dedım ılk defa gecer buda dıerlerı gbı dedım ateşıne hıc bakmak aklıa gelmedı 3,4 gün sürdü en son yılbası gecesı tesadfen atesıne baktım 38 gosterı ozman anladım ciddiyetını hala vicdan azabı cekıorum nası boyle bı hata ve cahillk yaptım die kendıme inanamıorum gece hastaneye gittik fitil yaptılr kan tahlıllerı fln derken gerı yolladılar eve geldık 10 dk snra tekrr atesı cıktı gecer dedım fitilin etkısıyle daha 1 saat uyuya kalmısım nasıl kaldıysam bayılmısım bebegımin inlemeleriyle uyandım tekrr atesı fırlamıstı zaten hemen hastanelere fırladık tekrr gidiş o gidiş çok kötü günlerdi 10 gün yattık bebegım delık deşik oldu aglamaktan sesi kısılmıstı nefes alamıodı tıslayarak aglıodu kahroluodum onu oyle gordukce cigerlerım parcalanıodu aglamaktan kahroldum hergun her dakıka elımın ıcınde ölüp ölüp dırıldı bebegım öksürmek ıcın o balgamı cıkarmak ıcın mosmor oluodu cok kotu gunlerdı Allah kımseye yasatmasın antıbıyotıkler havalar ılaclar ıgneler suruplar gece yok gunduz yok perişan olmustuk Allah dusmanıma gostermesın cok zorrrr cokk acıııı 😞😞😞Evet bızde ordsyken cocuklar hep bronsit yada zatureydı cok fazla var ama en kucuk benım bebegımde dıerlerı dertleronı anlatabılvek kadar buyuklerdı bende dıodum keske benımkıde soyleyebılse bıde hıc bırı bızımkı kadar kotu deıldı zaten olmasında hani durumu anlatmak ıcın dıorum 😞😞Bende bundan sonra napıcam bılmıorum evden cıkaramıorum korkudan 1 ay banyo yaptırmadım sırf hasta olmasın dıe evim cayır cayır sıcak ama yınede olmuo ıste o korku yettı bıkere tekrrlar mı acaba bende cok korkuorum dıkkat edıorm hep ama bılmıprım ne olcak kske bılen bırılero yazsa