Silbey 2 aylık bebeğimde pamukçuk oldu şimdi benm göğüsümede geçti çok sancı yapıyor nasıl gçer hem bebekdeki hem bendeki yardım lütfen..
Sltn Silbey bebeğin ağzını steril gazlı bez yada temiz tulbentle karbonatli suya Batir sil parmagina sar gazli bezi agzinin icini yanaklarini guzelce temizle göğsünüde yine sil.tabi doktora da gidin belki ilerlemistir.suan evde yapabilecekleriniz bunlar.
Gmzomr Silbey Canım benim oğlumunda ağzında var damaklarına da yayılmış doktor ilaç verdi mikostatin diye yavaş yavaş geçiyo iyi geldi bize 😊
Linam Silbey canım benimde kızımdan bana geçti doktora gitmedim 2-3 gün içinde göğüs uçlarım çevresi heryer mahvoldu zorla emzirdim sonra cildiye ye gittim doktor mantar olmuş dedi bebwgin agzindaki pamukcuk göğsüme gwcmis karbonatlı suyla gazlı bezle dilini tüm ağzını sil dedi ve bana da 5 tane krem yazdı 2 saatte bir dönüşümlü sür dedi de öyle geçti istersen kremlerin isimlerini de verebilirim
Sltn Linam gecmis olsun yardimci olmak güzel cok iyi niyetlisiniz yanlisnanlamayin ama doktora gitmeden krem sürmesi iyi olmaz belki mantar yoktur durduk yere krem kullanmasin 😊
Silbey Linam neydi isimleri canım merak ettim geçmezse bende gidecm cildiyeye şimdi lansinoh sürüyorum
Linam Sltn tabiki doktora gitmesi daha iyi olur hatta geç kalmadan.ben basimdan geçenleri anlattım ilaç ismi vermedim isterse yazabilirim dedim çünkü çok acısını çektim ben insallah ilerlemeden cozumu bulur arkadas😊
Sltn Linam amin valla bende emzirmenin bu kadar zorlu olcagini düşünmemiştim 🙈🙈 çıkarır firt diye veririz diyordum çevremde hep öyleydi 😄
Linam Silbey bende hep lansinoh sürdüm geçer diye bekledim ama baya ilerledi son çare doktora gittim Trosyd Eumovate Hamazinc Fucidin Exoderil Tam 5 tane dönüşümlü sürdüm ama emzirmeden önce göğsümü yıkayıp öyle emzirdim
Raside benimde bebegimde pamukcuk vardi ne yaptiysam geciremedim sonra doktor bir ilac yazdi bir gunde 4 defa kullaniliyordu tam 3 defa surdum aninda gecirdi ismi fungostatin
Defneninannesi Ben sadece travazol sürdüm bi kaç gün o göğsümden emzirmedim sağdım orayı biberonla verdim. Tabi sağmadan önce iyice yıkadım. Bu sürede bebeğimizde ağzını karbonatlı su ile temizledim çünkü o bana ben ona geçirip durduk pamukçugu. Çok şükür bu şekilde çözdüm. 3 ay filan göğüs acısı ile uğraştım yeni emzirmede çatlama. Sonrası pamukçum derken şimdi çok şükür geçti.