Arkadaşlar merhaba , bebeğim düzeltilmiş 9 ay 19 günlük normal 10 ay 19 günlük. Bebeğim da - da - de - de - ba - ba gibi sesler çıkarmıyor. Mama anne baba dede gibi şeyler söylemiyor. Neler yapabilirim dil gelişimi için. A - a - a e - e gu gu gibi babıldama var. Ekransız büyüyor. Doktora götürdüm. Doktor ya çocuk yapın dedi. Bu imkansız çok riskli bir doğumum oldu Hemde bebeğim çok küçük. Ya da arkadaş bulun dedi. Onları da yaptım ama hala aynı. Ne tavsiye edersiniz. Neler yapmam gerekiyor. Sürekli konuşuyorum vs ama fayda etmedi.