mom97X ben de sleepy sızdırıyor diye illallah edip Prima’ya geçtim, sleepy son zamanlarda pişik de yapıyordu. Şu an sızdırma ya da pişik sorunu kalmadı hiçbir şekilde. Zaten sızdırınca bez + alt açma bezi, ıslak mendil, çamaşır makinesi elektriği suyu deterjan ütü vs derken aynı masrafa geliyor