Kızlar ılk yas dogum gununu cay bahcesınde kutladık ali baba ciftliği konseptli. 70kişi kadardık es dost akraba.. Ama 2.yası evımde ve sadece bırıncı dereceden aılemızı ve cok yakın oldugumuz arkadasları dusunuyorum. Fakat evdede mınık dokunuslar susleme yapmak istiyorum. Akıl verır mısınız?