momytoo 17 aylık + oğlum
Abilerinin satrançlarını oynuyor, normal oyuncak oynamıyor , hatta oyuncak mağazasına girdiğimizde hemen dışarıya çıkıyor ben de anlamıyorum huyunu
Diğer çocuklarım oyuncak mağazasını çok seviyorlardı, şimdi de seviyorlar ama en küçüğüm hiç istemiyor
Ben evden çizim yapıyorum işimle ilgili onu izlemeyi seviyor , biraz değişik ilgisi var , sanırım yaşıtlarından bir tık daha akıllı olacak