myldz42 bebeğinizi dik tutmamalisiniz ayağına hiç bastirmalilisiniz çok ciddi tehlikeli omurgasina zarar verebilir veya bacaklarına zarar verebilirsiniz su an sokağa çıkıp yuruyenleri izleyin bir çok yetişkinde paytak yürüme içe basma dışa basma var bu bebekken ısrarlı ayağa kaldırıp bastırma erkenden elinden tutup yürütmeye çalışmak yüzünden ve o yaptığı da bir refleks ama inşallah erken yürür tez zamanda koşturur peşinizden oyunlar oynar inşallah ☺️☺️