Papatya5801 Normalde 4 yaşında gönderecektim ama üç yaşında alan bir devlet anasınıfı açılacak. Oğlum da kışın çok sıkılıyor ve çok sosyal bir çocuk. Göndermeui düşünüyorum bir yandan da erken mi diyeku sizce ?
eyll_13 Papatya5801 kızım 3 yaşında başladı devlet anaokulu na çocuğunuzu sizden başka kimse bilemez kimseyi dinlemeyin evde ekran izleyeceğine okula gitsin biz yarım gün gidiyoruz iyi ki de gidiyor
deniz_9555 Papatya5801 yani evde çok sıkılıyorsa ve bezden kesilmişse bi deneyebilirsiniz bence. Diyelim yapamaadı mutlu değil geri alırsınız ne olacak
Papatya5801 eyll_13 yarım gün kabul ediliyor değil mi. Birde mesela haftada iki üç gün göndersek oluyor mu kabul ediyorlar mi
Cihangirinannesi25 eyll_13 Nerede gönderiyorsunuz devlet okuluna Bir de devlet anaokulları ücretli mi ücretsiz mi
Meri-Mel Papatya5801 3 yaş anasınıfı diye bişi devlette olma ihtimali yok be baciko varsa da ben şok ben vefat ,ancak oyun grubu olur , kreş olur ,çocuk atölyesi olur anasınıfı aşırı aşırı erken 🥺
eyll_13 Papatya5801 kurumla alakalı kimi okul yarım gün kimi okul tam gün bünyesinde mahallenize en yakına gidip sorabilirsiniz MEB 36 aydan itibaren alıyor siz iki üç gün gönderebilirsiniz ama parasını tam alırlar aylık ücret
Papatya5801 eyll_13 peki oğlum aşırı anneci .yani bensiz babasıyla bile dışarı adım atmıyor ama çocuklarla çok güzel eğlenir sosyaldir .Zorluk çekermiyim alışma sürecinde
eyll_13 Meri-Mel bur kaç senedir var anasınıfi ve anaokulu tamamen farklı şey anaokulu 3 6 yaşı kaplayan kurum anasınıfi ise 5 veya6 yaş için okulların içinde bulunan küçük siniflardir
Papatya5801 eyll_13 ilk defa duydum anasınıfı ana okulu aynı bilirdim hep . Yarım gün yada haftanin belli günleri göndermek istesek kabul ediyor mu öğretmenler pelki. Ücreti tam ödemek kaydıyla
eyll_13 Cihangirinannesi25 ben ıspartadayım ücretli tabi ki bir ara kaldırmışlardi fakat geri ücretli oldu kurumdan kuruma değişiyor ücretleri
eyll_13 Papatya5801 benim kızımda öyleydi şimdi tam bir sosyal oldu zor bur süreç pes etmeyin ama iradeli olun max. Zaten 15 20 güne alışıyorlar