Kızlar daha önce bebeğim yokken kullandığım bi ilaç doktor tekrar verdi ama şuan iki aylık bebeğim var emziriyorum az da olsa süte geçme ihtimali var dedi ama kendimi de çok kötü hissediyorum kadın doğum doktoruma da sordum kullanabilirsin dedi ama emzirirken bunu kullanan var mı bebeğe geçer mi