Merhabalar . Bebeğim 37 günlük doğduğundan beri mama ve anne sütü ile besliyoruz , bu aralar meme reddi yapmaya başladı 5 dk emiyor bırakıyor . Sağmaya çalışıyorum hiç süt gelmiyor makinadan mı kaynaklı yoksa benim mi sütüm az anlamıyorum . Ne önerirsiniz , yardıma ihtiyacım var .