hilalolo ilk oğlum çoklu besin alerjisi vardı doktorumuz yasaklamıştı 8.ayda ek gıdaya başlayabilmiştik şimdi ikinci oğlum 4 aylık onunda süt ürünlerine alerjisi var başlamak istedim fakat 6.aya kadar başlamamanız daha iyi dedi doktor. Ne yapacağımı bilemedim çok iştahlı ve istekli tadımlara başlayım zaten hemen dolu dolu yemek yiyemeyecek sonuçta dedim ama başlatmadı bende çok karasızım başlayıp başlamamak konusunda 🤔