mbabygirlm emziriyorsanız eletanal 3 var emzirme dönemi için ben hep ondan kullanıyorum normalde her vitamin değerim yerlerde olur bu sağ olsun hepsi yerinde şükür, takviye almayı öneriyor doktorlar zaten yediklerimizden maalesef alamıyoruz doğru düzgün. Çok iyi toparlıyor denemelisiniz takviye zaten