Merhaba bebeğim 4 ay 20 günlük 12 gündür demir ilacına başladık ama bebeğim 4 gün kakasını yapmadı daha önce yaşadı bağırsak hastalığı dolayısıyla probiyotikte kullanıyoruz perşembe günü doktoruyla konuştuğumda uyarıcı fitil vermemi söyledi verdim ve fitille yaptı ama şimdi iki gündür hala kaka yapmıyor başına gelen var mı ne yapabilirim perşembe gününden beri bir çay kaşığı zeytinyağı da veriyorum