Merhabalar arkadaşlar en son 12 17 Nisan regldi beş gün gecikti bu ay ayın 20’sinde yani 20 Nisan’da iki günlük süren bir kanama gibi bir şey oldu ben adetimden kalma bir akıntı gibi düşündüm aslında şu anda da herhangi bir ağrım yok göğüslerde bir hassasiyetim yok sadece dün ve bir önceki gün kramp şeklinde oldu bitti bir ağrı oldu Test için beklemeli miyim ya da bu şekilde bir durum yaşayan var mı acaba