Arkadaşlar bebeğim iki ayını dolduracak nasipse inşallah. Uzun süre anne sütü sarılığımız olduğu için su ksık ve her iki göğüsü de verecek şekilde emzirmeye çalıştık. Ama her zaman böyle mi yapmalıyız bilmiyorum. Yani tek göğüs emzirsek, sonra tekrar acıktığında diğer göğüsü versek olmaz mı ya da her emzirme de iki göğüsü de emzirmeliyim miyiz? Siz nasıl yaptınız? Reflüsü de olduğu için tam olarak nasıl emzirmeliyim bilmiyorum.