Normalde sakin bir bebekti şimdi bi dk durmuyor. Gündü uykusu 2 kere yapıyorum zor uyuyorum pış pış diye kendini yere atıyor kalkmaya çalışıyor. Gece desen birden bire 4 5 kere uyanmaya başladı sabahında 6sıjda kalkıyor. Hele 1 haftadır çıldırmıştı sürekli çığlık çığlığa ağlıyordu. Diş sandık jel falan sürdüm ama şu an bakıyorum hala tık yok yani. Atak falan haftası mı neyin nesi acaba ? Bizim gibi olanlar varmı? Nasıl sakinleştiriyorsunuz bebeğinizi ?