zeynptgb Kizlar acil olark sutten kesmem lazım ilaca başladım mecburen ama başaramadım.savir taşı sürdüm ama uyumadı resmen saatlerce zorladien son acı haliyle emdi olmadı yani.napcam bilmiyorum.kimsem yok tek başıma nasıl yapcm nolur bişi söyleyin
zeynptgb zeynptgb iki aileyle aynı şehirde yım ama maalesef gurbetin en dibinj yasiyrm.yardim istyrm Allah yardımcın olsun diyip geciyrlar.ben de en son konuşmama kararı aldım ama napacam bilmiyrm
mamacitaa_ zeynptgb yaaa çok zor 😞 bende düşünüyorum nasıl uyutucam memesiz nasıl kescem diye daha 14 aylik ama birkaç aya kesmek istiyorum artık bunaldım gece uykusuzluktan gündüz ise her ağlamada düşmede meme diyor
balkizlar zeynptgb ilaç çok mu acil başlamamız gerekiyor… eğer bir hafta sonra başlayabiliyorsanız konuşarak azaltarak bitirebilirsiniz diğer türlü çocuğa da size de zor olur
lolitam zeynptgb aynı dertten muzdaribim üçüncü evladım ilk de değil ama olmuyor olmuyor bebeğim 21 aylık oldu kaç aydır deniyorum yok olmuyor ilk ikisi bu kadar zor olmamıştı 3 bebeğim daha memeye bağımlı
balkizlar lolitam birden mi kesmeye çalışıyorsunuz… artık sizi anlayabilir memeler boşaldı dolunca vercem diyerek arayı açabilirsiniz bu şekilde rahat kesersiniz
lolitam balkizlar birden kesilmez ki sayıyı azaltarak ilerliyorum ama olmuyor hep atesleniyor istahtan düşüyor mecbur kalıyorum hep erteliyorum çok zor
balkizlar lolitam işte yavaş yavaş azalttıkça konuşun artık bitiyor seni anlıyorum üzülüyorsun va diye konuşun bir şekilde olacak 😊 kolaylıklar diliyorum
_acemianne_ zeynptgb birden kesme bence. Azaltarak anlatarak konuşarak. Çünkü memesi bebek için sadece meme veya beslenme aracı değil en güvenli alan. Birden kesersen çocuğun o güvenli alanını yok etmiş olabilirsin. Sağlık sorunları varsa o ayrı tabi yapacak bir şey yok.
zeynptgb _acemianne_ ben de öyle düşünüyordum ama mecbur kaldım artık ilaca ara vereceğim herhalde çok zordu bugün uyumadan önce emdi hiç iyi değilim