omeri Kızlar başvuru yapalı 1 ay oldu herhangi bi msj bı şey gelmedi size geldi mi ne oldu alan oldu mu
12betul omeri Bende 4 Nisan başvuru yaptım . Hala devam ediyor yazıyor . İnsanı süründürmekten başka bit şey değil . Hayır birde eşime istediklerimi aldırıp maaşımda veririm diye hava atıyordum 🤣🤣
seros3535 teacherikizannesi Onu bilmiyorum ben doğum yapalı 3.5 ay oldu 3 ayrı kısımdan oluşuyor ssk nın ödemesi 3 ünü de aldım
seros3535 omeri Yok ben onu iş görmezlik ile karıştırdım almadım 5 Bini nerden ve nasıl başvuru yapılıyor buna ?
seros3535 gokce21 Aynen sonradan bende yanlış anladığımı fark ettim zaten peki nasıl müracaat ediliyor ona
gokce21 seros3535 e devlet üzerinden başvuru yapılıyor tam detayını bilmiyorum, eşim başvuru yapmıştı
honeybabyy seros3535 evet o yüzden 3 ödeme almışsınız çalışmayan anne için babaya tek sefer 1200 mu ne yatiyomus bende burdan ogrenmistim