Kızlar oğlum 3 yaşına girecek ama kendi rızasıyla uykusunun gelip uyuduğunu hiç görmedim. Gündüz 1 saat cedelleşiyoruz akşam 1 saat yine aynı. Bende acaba uyumak istemiyor mu diye uyutmamaya başladım gündüz. Sabah 8 de uyanıp akşam 8-8:30 gibi uykuya geçiyor. Öğlen uykusu yaptığında 1 saat bile uyusa gece 12den önce asla uyumuyor. Fakat öğlen 4den sonra cozutmaya başlıyor. Zorda olsa öğlen uyut mu diyorsunuz yoksa böyle alışsın 12 saat yeter mi diyorsunuz? Valla aklım kendime yetmiyor artık sizden almaya geldim