goktugsmomi 1 aylık oğlum var. Yanaklarıda, şakaklarında, boynunda kırmızı benekler vardı. Doktor isilik dedi her gün yıka kendiliğinden geçicek dedi. Var mı yaşayan ne kadar zamanda geçicek ve öneriniz var mı başka?
hemsireanne01 goktugsmomi iki şey var odayı bol bol havalandırmanız lazım . Bir diğeri isr bulunduğunuz ortam sıcaklığına göre kalın giydiriyorsunuz onu inceltmeniz lazım.
goktugsmomi newmo bir sürü çeşidi var tam olarak hangisi. Onarıcı bakım kremi mi, cilt bakım kremi olan mı?
goktugsmomi cLearQueen evet çok terleyen bi çocuk. Ev 25 derece ve dr kısa kol giydirme daha diyor müslin bile örtmüyorum evde. Zıbın üstüne de takım ya da tulum giydiriyorum
goktugsmomi hemsireanne01 haklısınız ben de öyle yapıyorum ama dr kısa kollulara geçme dedi. Ev 25 derece ve çocuk böyle terliyor. Uzun kollu yenidoğan takımlarından giyiyor sadece içine de askılı zıbın. Daha ne yapabilirim ki
goktugsmomi balkizlar ev çok sıcak 24 25 derece ve uzun kollu tulum ya da alt üst takım giyiyor gece gündüz sadece aslında. Ama terleyen bi bebek işte ne yapacağım bilmiyorum
ozgecankosar goktugsmomi kısa kollu giydirmezsen çocuk sıcaktan pişer o evde neye göre giydirme diyor
yelyels goktugsmomi 22–23 derece normal diyor doktorlar ama 22 derecede insan bile üşüyebiliyor oturduğu yerde. Ben bebeğim için evi 23-24 derece olacak şekilde ayarladım ona göre giydirdim. Termometre edinin 25 derece çok sıcak olur ekstra giydiriyorsunuz da
newmo goktugsmomi cilt bakım kremi bide evin 22 derecede tut üstüne çıkarsa sadece zıbınla bırak kay kat giydirme
goktugsmomi newmo ya ama çok küçük ya üşümez mi. Doktorum çorap bile giydir diyor ben giydirmek istemiyorum mesela
balkizlar goktugsmomi çocuk isilik oluyor nasıl üşüsün 😅 zaten üşüse o da rahatsız olur anlarsınız… bir de çocuklar genelde üşütmeden değil ama terleyince daha çok hasta oluyorlar
soncahilbukucuu goktugsmomi benimde aynıydı serin tuttum üstünü ince giydirdim bol bol yıkadım bir sabah uyandım gitmişlerdi