ZeydsMom ikinci doğum canım hemde riskli gebeliktim. Rahimde 4 cm açıklık ve zar zor tutan serklaj vardı. Ağrılara daha fazla dayanamıyorum deyip 38 de almasını söyledim yoksa 39 haftada alicaktı. Sancıların 5 dakikada bir gelirse 1 saat içinde doğum oluyor. Eğer öyle biseyin yoksa korkma sakın doktorun görmüştür gelip gelmeyeceğini ne kadar kalirsa bebiş için o kadar iyi