Kızlar 12 günlük bebeğim var emziriyorum ama sürekli ağlıyor emmek istiyor emziriyorum emzirirken uyuya kalıyor 5 dk sonra kalkıp yine emmek istiyor doğru düzgün uykusu yok bu durum normal mi sütüm yetmiyor diye düşünmeye başladım artık aynı durumu yaşayanlar var mı ne yapmam lazım kızlar