seyma0661 çok şükür şimdilik sakin daha bir buçuk aylık, 40 imdan aonra huyu değişir dediler de, çok fark yok gibi şimdilik sadece akşam 6-9 arası bı ağlamaları oluyo onu çözemiyorum. Çığlık ata ata, acaba gaz sancısı mi bilemedim. Bı gaz damlası alıp denicem, değişiklik oluyo mu diye,
İnşallah ismine münhasır olurlar, o niyetle koyduk ismini bakalım. Sizinki nasıl, sanırım daha ,2. Ayını yeni doldurdu