cemretoomm sarılığı cok yuksek degil aslinda bizde hastanede 13 le ogrendik ama doktorunuz yatirmadi emiyor kilosu iyi diyip sonradan emdikce cocuk sariligi yukseldi hic inmedi iki gunde bir kontore goturuyordum tekrar tekrar yukseliyordu sonradan iki gun anne sutunu kestik ve tek mama verdim dusmeye basladi butun tahlilleri rontgenleri yapildi butun organlarina teker teker bakilmisti uzamis sariliklarda akcigere yada karacigere beyne zarar verme gibi seyleri varmis onlem adina bakilmisti ve cok sukur biseyi cikmamisti ama hala sarilik devam ediyordu 2 ay surdu tam anne sutu sariligi denilen biseymis ama gecti cok sukur suan hala emziriyorum ama birsey olmuyor korkmayin yani uzayabiliyor bazi bebeklerde sarilik mavi isik vs biseyde almadik gerek görmedi doktor iki gunluk mama takviyesi çözdü ❤️