Kızlar 26 günlük bebeğim var sütüm çok azdı sarılıkta kan uyuşmazlığından dolayı fazlaydı mecburen biberonla mama verdim 10 gündür ama günde 2-3 defa yavaş yavaş meme reddi oluşmaya başladı bende dün biberonu kestim sadece gece açlıktan ağlayınca mama verdim biberonla memeyi sadece uykuda tutmaya başlamıştı 3-4 dk emip bırakıyodu bugün meme tutmamız daha iyi ama en fazla 10 dk tutuyo sütün sadece sulu kısmını alacak yağlı kısmını almayacak diye korkuyorum öyle çok sütmde yok kaç dk emmesi yeterli olur sizce bu günlerdeki bebeklerin süt artırımı için neler yapabilirm memede daha fazla kalması için neler yapabilirim uykuya dalıyor kulağına dokunmayla vs de uyanmıyor