Bende var bel fıtığı doktor ilaç yazdı ama kullanamıyorum emzirdiğim için o ağrı geldiğinde hareket bile edemiyorum sanki beynime vuruyormuş gibi oluyor ben eczanede alabalık yağı diye bişey görmüştüm onun kremini aldım faydasını da gördüm ağrıdığında sürüm hemen olmasada ağrıyı alıyor