Nehri evlerine yaparım demişti 4 senedir yapmadı alayına borcum hafif Les in götüreyim dedi borcu bitti hala götürmedi arsası vardı evlenmeden önce kardeşi ile ortak fakat kendi adına yaptırtmış eşimin sicili temiz değilmiş dediğine göre niye kendi adına yapmadın dediğimde onu dedi ondan daha fazla vergi alacakları için annesi adına yaptırtmış şimdi tekrar başka arsa alıcak ablası ndan borç alıp kaporta verdi senin adına yaptı dayım dedi sonra çocukları kime bırakacaz vs deyip vaz geçti kendi adına yaptıracak şimdi anlaşmalı boşanalım diyo nafaka vermiyorum evde tutmamak ben senin evinin elektrik su vs ödememiz diyo çocukları da ister götür ister bırak diyodu şimdi getir diyo çocuklarına süt bez vs için de paran göndermem diyo çok güvendiğin ailen alsın diyo benim ailem alır almaz değil ama şöyle bir durum var ben böyle acılar çekerken o orda gününü gün edip ailem çocuklara bakmak zorundamı yani mecbur değiller yani ki eşim 60 70 bin maaş alıcı artı arsası var ev kira değil yeni bar arsa almak üzere beni de böyle orta da bırakıcakmış onca yaptıklarına rağmen ben ona katlanmama rağmen