quence susma canim bak benim oglum 1 yasinda. Cidden etrafimdakilere laf anlatmaktan yoruldum usandim opmeyin diyorum bacagini opuyorum diyo. Yaw bacagini opunce mikrop yayilmiyo mu? Oglumun vucudu putur putur sanki sivilce gibi seyler olup duruyo. Losyon suruyorum tam azaldi gecicek diyorum hop birden bida ayni sekilde cogaliyo. Kimse cunku takmiyo beni en son sizin yuzunden esimle kavga ettik dunyanin lafini etti bana dedim opmediler bi sure. Ama yine bu ara basladilar gene. Surekli soylememe rağmen resmen kimse tarafindan takilmiyorum. Cicugun yanagindaki vucudundski seyleri gecirmeye calisan benim ugrasan benim millet iki zevk ugruna sozde sevcekler diye ugrasiyorum hep. Canima yemin ederim tak etti. Ama asla susmicam cok yoruldum oendimi anlatmaktan ama susmicam. Cunku eninde sonunda beni takicaklar bu da oglumu göstermemeye niyetlendiğimde. O zaman ne zaman bilmiyorum cevrem dedigim de kendi ailem bu arada aman gorsunler etsinler diyorum olan bana ve ogluma oluyo bi gun gercieten cildirip buyuk iavfa edip gostermicem de bakalim ne zaman o gunu iple cekiyorum. Dedigim gibi be olursa olsum iim olursa olsun icinde ne varsa soyle cubku olan sana oluyo baska hic bisey degil. Kirginlik sade onla degil sana da var sonucta.