kızlar selam, sizlere birşey danışacağım belki başına gelen vardır yardımcı olursanız sevinirim, sağ göğsüm mastit oldu süt birikti doktor antibiyotiğe başlattı düzenli sağım yapıyorum sonra saklama poşetine koyarken sütün jöle gibi löp löp düştüğünü gördüm. daha sonrasında açılıyor ama sebebi ne anlamadım