Herkese merhaba benim 8 ay 10 günlük bir kızım var. Rabbim isteyen herkese annelik duygusunu yaşatsın inşallah. Benim kızım hala desteksiz oturmuyor. En fazla 3 saniye 5 saniye oturup kalkmaya çalışıyor. Ama emekleme+tutunarak ayağa kalkma filan yapıyor. Çözemedim gitti sizin de fikrinizi almak istiyorum. Sizce normal mi? Doktora götürmeli miyim? 🫠😌