atlasefebey Kızlar bebeğinizin ilk doğum günü için neler yaptınız ? Herhangi bir yer tutup kutlama yapmak istemiyorum onun dışında nasıl bir şey yapabilirim yardım ediiin
16momm atlasefebey eşim oğlum ben kutladık duvarı süsledim giyindik birkaç foto zaten oğlum yerinde durmaz kalabalık tercih etmedim
cokbilmismom atlasefebey ben ilk doğum gününü kalabalık kutladım en yakınlarımı çağırdım, teyzemler halamlar amcamlar vs evimizin altında kafe var orda kutladık kendim hazırladım süslemeyi, ikramlılarımda annemler yaptı. Evde helyumlu 1 yaş balonu ve kalpli helyum balonlar alabilirsin happy birthday yazısı falan. Mama sandalyesine koyup arkasına süsleme yapıyorlar güzel oluyor. Pintereste 1 yaş doğum günü yazın çok güzel fikirler var. Ben kendi yaptığımı atiyim pastayida kendim yaptım maketten. Fotonun sol tarafinada 1 yas helyum balon geldi   
MamaUygarVibes atlasefebey biz ilk yasını bir mekanda kutlamistik organizasyon falan tuttuk. Bu sene “circus” temalı yapcam kendi evimizde.
cennetkusum16 atlasefebey 1 ay sonra 1 yaş çekimi yapıldı. Haziran ortasindada terasta arkadaşlar arası kutlama. İlk doğum günü hatıra kalsın sonra zaten okul döneminde arkadaşlariyla yaparım
damlaozzz atlasefebey Izmir’de yaşıyorum ben oğlum 10 aylık aklımda sahilde yapmak var hamileyken görmüştüm çok hoşuna gitmişti bir masa atarız yakınlarımızla sahilde sandalyeleri atıp kutlamayı düşünüyoruz sizede fikir olsun 😊